Kysymyksiä ja vastauksia

Tässä on muutamia vaikeimpia kysymyksiä, joita asiakkaamme kysyvät meiltä. Mikäli et löydä vastausta kysymyksiisi täältä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0203 77377.

Kestotilaus:

  • Miten voin tilata tuotteita?
  • Voit tilata tuotteitamme suoraan verkkokaupastamme tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakasneuvojillamme on vankka tietämys tuotteistamme ja he auttavat sinua mielellään valitsemaan oikeat tuotteet juuri sinulle.
  • Kuinka kestotilaus toimii?
  • Kestotilaaminen meiltä on yksinkertaista, käytännöllistä ja helppoa sinulle! Vastaanotat lähetyksen kotiisi säännöllisesti jo ennen kuin edellinen pakkauksesi ehtii loppua. Jäsenenämme oleminen on sinulle täysin maksutonta ja saat itse päättää, haluatko saada lähetyksiä meiltä useammin, haluatko vastaanottaa seuraavan paketin myöhemmin tai keskeyttää koko tilauksen.
  • Voinko keskeyttää tilaukseni vähäksi aikaa?
  • Kyllä! Voit koska tahansa jättää lähetyksen välistä, myöhäistää seuraavaa lähetystä tai keskeyttää koko tilauksen. Tilauksen keskeyttämisestä täytyy ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa lähetystä. Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 0203 77377.
  • Voinko perua tilaukseni?
  • Kyllä, voit peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Pakkauksen on oltava avaamaton, kun se palautetaan meille ja maksat itse palautuspostimaksun.
  • Kuinka maksan tuotteet?
  • Maksu tapahtuu laskulla jälkikäteen. Muistathan käyttää laskussa olevaa viitenumeroa laskua maksaessasi. Jotta vältyt korkeilta myöhästymismaksuilta, pidä huolta, että maksat laskun eräpäivään mennessä. Mikäli et maksa laskua ajoissa, laskuun lisätään myöhästymismaksu, joka kertautuu aina, kun muistutuslasku lähetetään.
  • Reklamaatio / Palautus
  • Mikäli olet vastaanottanut tuotteen, joka on väärä tai vioittunut, pyydämme sinua ystävällisesti palauttamaan tuotteen meille ja liittämään mukaan laskun ja palautussyyn.
  • Ravintolisät:

  • Missä tuotteet valmistetaan?
  • Kun ostat tuotteita NaturaMed Pharmalta, voit olla turvallisin mielin, sillä jokainen tuotteemme valmistetaan parhaista mahdollisista raaka-aineista. Ravintolisien tuotantoprosesseilla on Norjassa tiukat laatuvaatimukset ja voit luottaa siihen, että saamasi tuotteet ovat korkealaatuisia.
  • Voinko käyttää ravintolisiä, jos käytän verenohennuslääkkeitä?
  • Mikäli sinulla on käytössä verenohennuslääke, sinun täytyy aina keskustella ensin lääkärisi kanssa, jos haluat alkaa käyttää ravintolisiä.
  • Meistä:

  • Mikä on NaturaMed Pharma?
  • NaturaMed Pharma on yksi Pohjoismaiden suurimmista ravintolisiä kestotilauksella toimittavista yrityksistä. Pääkonttorimme sijaitsee Drammenissa, Norjassa, jossa yritys on alun perin perustettu vuonna 1992. Yrityksemme on osa Volati-konsernia, jonka pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Visiomme on olla johtava ja suuntaa näyttävä ravintolisien myyntiin keskittyvä toimija alallamme. Tahdomme kantaa kortemme kekoon terveyden, terveellisyyden ja hyvinvoinnin puolesta tarjoamalla asiakkaillemme laajan valikoiman korkealaatuisia ravintolisiä kestotilauksella.
  • Miksi myytte tuotteita suoraan kuluttajille, ettekä esimerkiksi kaupassa?
  • Haluamme välttää ylimääräisiä ja kalliita välikäsiä ja tehdä ostamisen mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme, jotka saavat tuotteet kotiin suoraan postilaatikkoon. Kestotilaus tekee asiakkuudestasi helpompaa, aikaa säästävämpää ja myös edullisempaa.
  • Kuinka käsittelette asiakastietoa?
  • Kaikkea tietoa käsitellään tietokannassamme voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.
    Lue lisää täältä
  • Mikä on NaturaMed Tapaturmavakuutus?
  • Me NaturaMed Pharmalla teemme yhteistyötä vakuutusyhtiö Chubbin kanssa ja he ovat laatineet ainutlaatuiset vakuutukset asiakkaillemme. Näiden avulla voit täydentää olemassa olevaa vakuutusturvaasi. Vakuutukset ovat voimassa ympäri vuorokauden kaikkialla maailmassa. Sinun ei tarvitse toimittaa terveysselvitystä vakuutuksen saamiseksi, joten et tarvitse huolehtia terveydellisistä rajoituksista vakuutusta ottaessasi.

    Kysy lisää ja osta vakuutus Chubbin asiakaspalvelusta, puh. (09) 6861 5151 arkisin klo 9-17. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse: asiakaspalvelu@chubb.com.

    Tapaturmavakuutus pysyvän haitan varalle
    Vakuutuksen voi ottaa 18–74 vuotias NaturaMedin asiakas itselleen, puolisolleen ja alle 18-vuotiaalle lapselleen. Vakuutus on mahdollista pitää voimassa 90-vuotiaaksi asti.

    Tapaturmavakuutus korvaa:
    • Tapaturman aiheuttaman pysyvän haitan (5-100 %)
    • Tapaturmaisen luunmurtuman
    • Tapaturmaisen pysyvän hammasvamman
    • Kriisiterapian
    Lue lisää vakuutuksesta: Vakuutusesite (pdf) - Avaintietolomake (pdf)

    Tapaturmavakuutus kuoleman varalle
    Vakuutuksen voi ottaa 18–74 vuotias NaturaMedin asiakas itselleen, puolisolleen ja yli 18-vuotiaalle kotona asuvalle lapselleen. Vakuutus korvaa vakuutetun tapaturmaisen kuoleman. Vakuutuksesta maksetaan myös erillinen hautajaiskorvaus.

    Lue lisää vakuutuksesta: Vakuutusesite (pdf) - Avaintietolomake (pdf)
  • Suoraan kotiin postilaatikoon
  • 25 vuoden kokemus ja osaaminen
  • Kehitetty ja valmistettu Norjassa
Natura Med Pharma Kundeservice

Asiakaspalvelu

0203-77377

Ma-pe 8-17

Til toppen